לאן? לשום מקום !

אוהדי כדורגל כולם מדברים על העצלנות של השחקן הישראלי – לא רץ מספיק, לא מתאמץ וכל השטויות האלה. אבל הכל מתחיל מלמעלה. העצלנות הגדולה ביותר היא של בעלי הקבוצות, שמעדיפים לזרוק הכל הלאה, ולא להתעסק עם שום דבר שגורם להם לעשות טיפ טיפה פחות כסף, וגורם להם לחשוב עוד צעד קדימה. עזבו את המגרשים, את החנייה, את העלות המוגזמת, את האלימות. הבעיה הכי גדולה של בעלי הכדורגל הישראלי, היא שהם אינם רואים בקהל שלהם צרכן, לקוח של השירות אותו הם מוכרים. כי מעבר לזה שנלך אחרי הקבוצה שלנו לכל מקום, אנחנו רוצים לקבל תמורה על הכסף אותו אנחנו משלמים, והכוונה היא לא באיכות קבוצת הכדורגל, את הטענות הללו אני אשמור ליום אחר. כאשר בתור לקוחות, כולנו מתריעים מראש על כשלון של מערכת כזאת או אחרת, אנחנו מצפים שהנושא יטופל וישופר, אך לא כל הדבר פה במדינת הכדורגל על שמו של הקדוש לוזון.

לפני שבועיים היה משחק של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה. להפועל תל אביב הוקצו כ – 1500 כרטיסים, והמכירה התבצעה דרך אתר האינטרנט של לאן…למרות הידיעה שהאתר יקרוס שעה לפני תחילת המכירה, שהכרטיס פה מובטח אך ורק למי שהאצבע שלו מספיק ברת מזל בשביל ללחוץ על ריפרש בזמן הנכון, לא הייתה תגובה מאף גורם, גם בזמן המכירה, כאשר האתר קרס, וגם לאחריה, אף לא תגובה. שבועיים אחר כך, ברגעים אלו ממש, לפני הדרבי התל אביבי, אוהדי מכבי מנסים לקנות כרטיסים לשער שלהם באתר של לאן, והפלא ופלא, שעה לפני, והאתר כבר קרס ממזמן. שוב מלחמה.

מה כל כך קשה להשקיע כמה שקלים בכוח שיטור, לפתוח כמה קופות בבלומפילד ולעשות את זה מסודר. האנשים שהמשחק חשוב להם מעל לכל דבר אחר, יעשו את המאמץ להגיע, ומי שיגיע ראשון יזכה בכרטיס.

בנוסף, נראה לי קצת מוזר שיש ספסרים עם 10 כרטיסים ומעלה מחוץ לאצטדיון לפני המשחק, הרי כרטיס מוגבל לאדם אחד בלבד, ואין סיטואציה הגיונית להשיג 10 באתר של לאן. קצת חשוד לא? אבל מי יתעסק עם זה, הכי קל זה לזרוק אחריות על לאן, ולשים זין על האוהדים שלכם.

אתם מתחילים לייאש אותנו.

טורים נוספים בקטגורית כדורגל ישראלי
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

One thought on “לאן? לשום מקום !”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *