זה מה שתנוחת השינה של נשים חושפת על האישיות שלהן

שינה טובה בלילה היא חשובה וחיונית לבריאות שלכם.

כשאתם ישנים, הגוף שלכם מחלים ומתקן את עצמו. כולנו יודעים ששינה נותנת לנו אנרגיה, אבל האם ידעתם שתנוחת השינה שלכם מספרת גם דברים על האישיות שלכם?

המשיכו לקרוא וגלו עוד פרטים מרתקים.

הנה רשימה של תנוחות השינה השכיחות ביותר ומה הן חושפות על האישיות שלכן.

  • תנוחת העובר

אם אתן ישנות מכורבלות עם עצמכן, כשהברכיים מכופפות כלפי הבטן, זה אומר שאתן רוצות לנחם את עצמכן. אתן מעדיפות להישאר באיזור הנוחות. לנשים הללו יש מעטפת חיצונית קשוחה, אך הן רכות מאוד מבפנים. למעשה, אין להן בטחון עצמי גבוה ולפעמים ההספק העצמי שלהן מונע מהן להתקדם.

  • שינה על הצד

לנשים שישנות ישר על צד אחד כשהידיים שלכן מופנות כלפי מטה יש כישורים חברתיים מעולים. הן חברותיות מאוד, פתוחות ונעימות ואנשים בוטחים בהן. הן מאוד כריזמתיות ונהנות ממפגשים חברתיים.

  • התנוחה הנכספת

אם אתן ישנות עם רגליים מכופפות מעט וזרועות מתוחות קדימה זה אומר שאתן נשים ציניות. אנשים נוטים לא לבטוח בכן.

  • תנוחת החייל

אם אתן אוהבות לישון בתנוחה הזו, זה אומר שאתן נשים רגועות ושקטות. אתן מלאות אמביציה. ותומכות במשפט 'מעשים מדברים חזק יותר ממילים'. רופאים אומרים התנוחה הזו טובה לגב ולצוואר.

  • נפילה חופשית

שינה על הבטן כשהידיים מחזיקות את הכרית, מראה שאתן נשים מוחצנות. לפעמים, אפילו אימפולסיביות. נשים שישנות בתנוחה הזו לא אוהבות ביקורת.

  • כוכב הים

כפי שהשם מרמז, התנוחה הזו היא כאשר הרגליים והידיים מתוחות לצדדים. נשים שישנות כך הן מקשיבות נפלאות ואנשים נהנים בחברתן. הן נאמנות מאוד ואין דבר שהן לא יעשו למען החברים והמשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *