ואלה שמות – דירוג עשרת השמות המגניבים בכדורגל העולמי (דעה)

שחקני כדורגל הם המוצלחים שמבין ספורטאינו, וכך גם בעולם. יש להם את הכסף, הלוק, את הבחורות הכי יפות, את המכוניות הכי שוות, ובאופן כללי, כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות כדורגלן ליום אחד. אבל עושה רושם שכדי להיות כדורגל מוצלח, אתה צריך גם שם מוצלח. לכן החלטנו לדרג את עשרת השמות הכי שווים בכדורגל העולמי.

אומנם יש כדורגלנים שהשמות שלהם הם "רגילים" יחסית. ליאו מסי למשל הוא דוגמא טובה, שם נחמד, אבל לא ואוו. ומסי, כפי שכמעט כולם חושבים, הוא הכדורגלן הטוב בעולם. אבל יש מספר כדורגלנים מעולים, בדיוק כמו השם שלהם. הנה הטופ 10.

10. דניאלה דה רוסי – הקשר המצוין של רומא נכנס למקום העשירי בגלל השם המתגלגל שלו. האמת שאם שמו היה רק דניאל, בלי ה', סביר להניח שלא היה נכנס לטופ 10. אבל אין ספק שיש לו את אחד השמות שיותר כיף להגיד.

9. נולדג' מוסונה – החלוץ הזימבאבוואי של אוגסבורג מהבונדס ליגה מקבל מקום של כבוד בגלל איך שכותבים את שמו באנגלית – Knowledge, משמע ידע. אין ספק שעם שם מיוחד כזה, מחכה לחלוץ בן ה – 22 עתיד גדול. אם לא בכדורגל, לפחות בתחום המידענות.

8. גרגורי ואן דר ויל – חייבים הולנדי ברשימה, לא? הלבטתי בין רפאל ואן דר וארט לגרגורי ואן דר ויל, והמגן הימני של פאריס סן ז'רמן הוא הזוכה המאושר. כל כך הרבה הולנדים לבחור מהם, אבל השם של ואן דר ויל הוא הבולט מכולם.

רומאלדו לוקאקו

7. קווין פרינס בואטנג – הגנאי/גרמני של מילאן נכנס לרשימה בגלל השם "פרינס". הרי קווין בואטנג זה נחמד, אבל לא שם מרשים במיוחד. הקשר/חלוץ משחק עם השם פרינס על החולצה, ואין ספק שזה מהלך שיווקי גאוני.

6. רומאלו לוקאקו – יש אנשים שהשם יגעיל אותם. לדעתי הוא מגניב. החלוץ הבלגי הנפלא של ווסט ברומיץ' נותן עונה נפלאה, והשם לוקאקו עוד יככב שנים רבות בכותרות הכדורגל העולמי. אז לפני שיגידו שאני מלוקאקו לרומאלו, נעבור למקום החמישי.

5. כריסטיאנו רונאלדו – הבחור יפה, שחקן כדורגל מהגדולים בכל הזמנים, ויש לו שם שמגבה את כל זה. איך הוא לא יהיה מוצלח עם שם מוצלח כמו כריסטיאנו רונאלדו? אם הוא היה פועל פשוט, אני חושב שהוא היה מחויב להחליף את שמו.

4. צ'ה דו רי – איזה כיף להגיד את השם שלו, נכון? תנסו – צ'ה דו רי. המגן הימני של פורטונה דיסלדורף אומנם נולד בגרמניה, אבל הוא ממוצא דרום קוריאני, והוא גבר על הרבה שחקני אסיאתים עם שמות פוטנציאלים להכנס לרשימה. אבל צ'ה דו רי הוא הזוכה הגדול.

3. סטפן אל שעראווי – הפרעוני של מילאן. איטלקי? מצרי? זה לא חשוב. יש לו שם מגניב ביותר, והוא לא מפסיק להבקיע העונה, כך שאנחנו שומעים את השם שלו כל הזמן. שיער קוצים, גישה חצופה, רגל מסיימת נפלאה, ושם מגניב פלוס. מה עוד צריך כדורגלן?

קרלוס ויניסיוס דה ג'יזס

2. זלאטן איברהימוביץ' – כדורגלן או כורך ספרים? לא ברור, אבל זלאטן יודע לעשות את העבודה. אם היינו שומעים את השם, היינו ישר חושבים על פולני שהקים איזה קיבוץ בצפון הארץ, אבל השבדי הנפלא בעל הגישה החצופה והמתנשאת בהחלט מרים את השם לגבהים חדשים.

1. קרלוס ויניסיוס דה ג'יזס – איזה שם ! פשוט נפלא. באנגלית זה אפילו יותר טוב – Carlos Vinicius De Jesus ! הבריזלאי בן ה – 18 שמשחק בלברקוזן הוא הזוכה הגדול. אפילו אלי ישי היה מסכים שיש לו שם מגניב ביותר. הקשר הצעיר אומנם לא משחק כל כך, אבל בוא נקווה שנראה אותו בשנים הקרובות כמה שיותר כדי שכולנו נוכל לשמוע את השם – דה ג'יזס !

זהו. זה דירוג השמות השלי. מכירים שחקנים עם שמות מגניבים הרבה יותר? חושבים שהדירוג שלי שווה לסיכוי של מפלגת עלה ירוק לעבור את אחוז החסימה? אל תחסכו בביקורות ותגובות.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *