הכדורגלנים המאכזבים של עונת 2011/2012

יורו 2012 כבר נמצא מעבר לפינה. בטור הקודם שלי כבתית לכם על נבחרת העונה. קבלו הפעם את נבחרת המאכזבים. אלו שכל כך ציפינו מהם אך נפלו ברגע האמת

עונת 2011/2012 בכדורגל האירופי נגמרה, הכוכבים (האירופים) מתכוננים לאליפות אירופה שעוד רגע מתחילה וקצת לפני שמכבים את האורות בכל האצטדיונים המפוארים, הנה לכם רשימה של מאכזבי העונה ו-11 השחקנים בהרכב הבלהות לעונה זו (בהרכב של 4-5-1)

מאמן:

התלבטתי לכמה דקות. עברו לי מחשבות על קרלו אנצ'לוטי שהתיישב על הכסא של פ.ס.ז וכשל, חשבתי אפילו על ארסן ונגר קשישא החסכן ואפילו קצת על הארי רדנאפ שבסוף העונה של התרנגולים הספיק רק לליגה האירופית, אבל את כולם לקח בהליכה שפופה המאמן הגרמני של באיירן מינכן – יופ היינקס.

המאמן הוותיק שחזר לקדנציה נוספת בבאיירן כדי להביא אליפות אחרי עונה משוגעת של דורטמונד כשל ובגדול. ועקבות הכישלון דורטמונג זכתה בדאבל היסטורי. אבל מעל הכל ייזכר לו ההפסד בגמר ליגת אלופות לצ'לסי האנמית, ועוד במגרשה הביתי של באיירן – האליאנץ ארנה. עונה שלמה ללא אף תואר במינכן זה לא עניין של מה בכך. מעניין אם היינקס ישאר שם לעוד עונה.

שוער:

קצת התלבטות, קצת מחשבות, אך לבסוף נפל הפור על השוער הספרדי הצעיר של מנצ'סטר יונייטד. השוער המאכזב של העונה הוא  – דויד דה חאה.  השוער שהגיע בקול תרועה בתור היורש של ואן דר סר האגדי נכשל בהרבה מאוד משחקים (אפילו איבד את ההרכב בחלק מהמשחקים) ועלה ליונייטד בכמה נקודות חשובות במאבק האליפות שבו זכו התכולים של מנצ'סטר. דה חאה כנראה יישאר השוער הראשון של היונייטד וינסה לשפר את מעמדו בעונה הבאה.

הגנה:

מגן ימני – ציפו ממנו כל כך הרבה. חשבנו שגם השנה הוא הולך לשרוף את האגף ולהוכיח שיש שחקן שיתחרה עם אלבס, אבל הוא פשוט לא הצליח להתרומם מעל הבינוניות שלו. המגן הימיני המאכזב הוא – מייקון. זה נראה כאילו הברזילאים התלבשו על עמדות האגפים בצורה מוחלטת. מייקון גם היה אחד מאלו שהביאו משהו אחר לאגף. כוח פריצה חזק, קריאת משחק טובה ובעיטות מפציצות, אך השנה גם הוא כמו כל קבוצתו לא עמדו בלחץ וסיימו עונה בקול ענות חלושה. נראה מה יתחולל הקיץ באינטר לקראת העונה באה.

מגן שמאלי – התחרות על העמדה הזו הייתה קיימת, אבל מי שייקח אותה בקלות הוא ללא ספק המגן/קיצוני השמאלי של ריאל מדריד – פאביו קונטראו. הפורטוגלי ששיחק באופן מופלא בגביע העולם האחרון בדרום אפריקה העלה את מניותיו ורבות הקבוצות שנאבקו על שירותיו. לצערם של ריאל מדריד כנראה שהם תלו בשחקן ציפיות גבוהות שהשחקן לא יכל לעמוד בהן. ברוב המשחקים היה משנה למארסלו הברזילאי באגף. אני בטוח שבריאל ירצו לראות שיפור מהשחקן בעונה הבאה.

בלמים – למצוא 2 בלמים גרועים בעונה אחת, משימה לא קלה. פשפוש מעמיק בקבוצות האירופיות הביאו לממצאים הבאים. הראשון שנבחר הוא – פיליפ מקסס. הצרפתי הבינלאומי הוא ללא ספק בלם מוערך וראוי. הבלם שלבש במשך 4 שנים את מדי רומא עשה קפיצת מדרגה וחתם העונה במילאן, אך לצערו לא הצליח לשחזר את היכולת במדים האדומים-שחורים ואפילו איבד את המקום בהרכב לנסטה הקשיש. השני שזוכה לכבוד המפוקפק הוא בלם ארסנל הבלגי תומאס ורמלן. הבלגי שהגיע לפני שנתיים לקבוצה עדיין לא הותיר חותם ראוי. בין פציעה אחת לשנייה היכולת הטובה לא מגיעה ובהחלט אפשר לצפות מבלם בקבוצה כמו ארסנל להיות עמיד וטוב יותר במשחקים של קבוצתו.


קישור:

על ארבעה קשרים דיברה אירופה. ארבעה קשרים שיכולים לעשות את ההבדל. כנראה שזו לא הייתה השנה שלהם. בואו נראה מי הארבעה שצריכים לעשות שיעורי בית בקיץ ולחזור טובים יותר בעונה הבאה.

הראשון ברשימה הוא – לוקאס לייבה. הברזילאי המחונן של ליברפול. הקשר 50/50 של המרסיסייד לא מצליח לשמור על יציבות לאורך עונה שלמה, שחקן נבחרת ברזיל פשוט נגרר לבינוניות של קבוצתו באחת העונות הכי גרועות שלה. השני ברשימה הלא מחמיאה בעליל הוא ההולנדי – ווסלי סניידר. ההולנדי החביב שהגיע כל כך קרוב לשוקת אך לא שתה ממנה בגביע העולם, המצטיין של גביע העולם לדעת רבים פשוט קרס העונה לאור הלחץ הגדול. בחלק גדול של העונה היה פצוע, אך גם כששיחק לא ממש הזכיר את סניידר שהתרגלנו לראות על המסך.

אריאן רובן

שחקן נוסף שמקבל את הכבוד המפוקפק הוא – רוביניו. עוד ברזילאי לרשימה שזו לא הייתה השנה שלהם. הקיצוני/חלוץ של מילאן פספס בגדול השנה, תרתי משמע. החמצות מזעזעות, מסירות איומות וחוסר מזל משווע מול השער מנעו ממילאן כמה נקודות שבהחלט היו חסרות לה במירוץ אחרי הגברת הזקנה בדרך אל תואר האליפות של הסרייה א. לקראת סוף הרשימה הגיע גם הקשר היקר בתולדות הליגה הצרפתית – חאבייר פסטורה. הקשר הארגנטינאי שהובא בקול תרועה ענקית לבירה הצרפתית על מנת להחזיר את פ.ס.ז לצמרת הליגה ואירופה לא הצליח במשימה. אמנם בשנה הבאה נראה את הקבוצה בליגת האלופות אחרי היעדרות ארוכת שנים, אך אובדן האליפות השנה למונפלייה בהחלט יישב בזיכרון האוהדים והשחקן עצמו.

השחקן האחרון ובהחלט הלא חביב הוא – אריאן רובן. שותפו לקישור ההולנדי של סניידר, קשר באיירן מינכן שאפשר להגיד שכשל בכל רגעי האמת שקבוצתו הייתה צריכה אותו הביא את מושג הלוזריות לאומנות חדשה. עם החטאה ענקית (מול שער ריק) במשחק העונה מול דורטמונד, החטאת פנדל בגמר הגביע הגרמני והחטאת פנדל איומה בהארכה של גמר האלופות, ייזכר רובן להרבה מאוד שנים כשחקן בעל רגלי הזכוכית וכאחד המאכזבים העונה.

התקפה:

החלוצים ברוב הליגות הפציצו וקרעו רשתות, מצד שני יש כאלו שהמשיכו לאכזב ולא לספק את הסחורה שמצפים מהם, במיוחד לאור סכומי הכסף ששופכים עליהם. מי שנבחר וזוכה לכבוד המפוקפק שוב, אחרי שלא הצליח גם השנה להפגין את היכולת המעולה שלו ברוב שנותיו הוא החלוץ הספרדי – פרננדו טורס. השחקן שהגיע לפני שנה וחצי בקול תרועה מסיים עוד עונה בקול ענות חלושה.אמנם באמתחתו תואר אלוף אירופה אך לצערו הוא לא היה אחד מאלו שדאגו שהגביע ינחת בלונדון.

הבחירה שלי נעשתה, מי הם ה 11 המאכזבים שלכם לעונה הזו?



15 תגובות בנושא “הכדורגלנים המאכזבים של עונת 2011/2012”

  1. חביבי כנראה שלא ראית משחקים של ארסנל העונה!
    מהרגע שוורמאלן חזר ההגנה של ארסנל התייצבה לחלוטין!
    למעט המשחקים שהוא שיחק כמגן שמאלי (שזה לא התפקיד הטבעי שלו) הוא היה פשוט מדהים!
    ובנוסף המשיך את יכולת הכיבוש המצויינת שלו (יחסית לבלם).
    כנראה שפשוט לא ראית משחקים של ארסנל השנה, מה גם שרבים מהפרשנים בחרו בוורמאלן ל11 של העונה בפריימר ליג…

  2. אתה מפגר???
    לוקאס לייבה נפצע בתחילת העונה!!!
    הוא לא שיחק כל העונה
    מדצמבר הוא לא משחק הנה אתר שיותר טוב מספורט5

  3. בימים אלו אני מניח שכל אחד יכול לכתוב למדיה באינטרנט, אפילו אם אין לו שמן של מוסך בכדורגל עולמי. מי שהרכיב את הרשימה הנ"ל זרק לכובע שמות רנדומאלים ושלף..זה ההסבר היחיד לשערוריה הזאת. טל סעדון – תתחיל לחשוב על החלפת תחביב

  4. בולשיט. ורמאלן בתור הבלם המאכזב של העונה?!
    הבחור היה פצוע חצי עונה ובחצי השני הוא הציל לנו את הת_ת. לא חושב שהיינו עולים לצמפיונס בלעדיו.

  5. טל סעדון כשתתחיל להבין בכדורגל אז תכתוב כתבה, חבל סתם ביבזת לי 5 דקות מהחיים
    רואים שלא השקעת הרבה מחשבה בשחקנים שבחרת ומאכזב אצלך זה רק מי שלא לקח תואר, בלי קשר למה שהוא באמת עשה על המגרש

    קצת ספציפי המאמן של באיירן לא אשם אלא רובן השחקן האגואיסט בהיסטוריה של המשחק מנע מבאיירן לזכות בכל תואר אפשרי, מה שכן אתה יכול להאשים תמאמן שנתן לו קרדיט ולא הוציא אותו בזמן
    המגן של ריאל קונטראו, הוא לא קיבל מספיק דקות וזה סך הכל עונה ראשונה בספרד, תן לו זמן להשתלב בסוף העונה הוא עצר את ההתקפה הקטאלונית יש לו עתיד, וחוץ מזה זה לא אשמתו אלא זה בזכות מארסלו שהתעלה על עצמו העונה ובאמת הוכיח שהוא המגן השמאלי הטוב בעולם כיום ואפילו הוא קצת מזכיר את רוברטו קרלוס בחשיבות שלו בהתקפה

  6. פסטורה השחקן הכי טוב העונה בצרפת אחרי הזאר והייתה לו עונה ענקית בפאריס!!

  7. טורס לא היה אחראי על תואר האלופות??? היה לו משחק נהדר בקאמפ נואו,אמנם נתן עונה חלשה אבל לקראת סוף העונה היה מצויןן.
    אחי אתה כותב נוראי ואין לך מושג בכדורגל פרוש אחי פרוש עשית פה פדיחה של כתבה

  8. לוקאס לייבה נפצע שכחתם?
    ועד פציעתו הוא היה השחקן הטוב בליברפול, נכון לקח לו זמן להכנס לתפקיד, וכשהוא נכנס הוא היה תותח. סתם לכלכתם.
    2. פאסטורה? למה היה תותח, פסז זה לא רק הוא?!

  9. מייקון לא היה טוב העונהה ????…אז בוא אני יגיד לך משהו מייקון וזאנטיי היו השחקנים הכי טובים באינטר העונה אז אל תכתוב שטויות ואני מציע לך לבחור מקצוע אחר בחיים.

  10. יש פה כמה שהם קונצנזוס, אבל כמה בחירות מוזרות לגמרי. אני לא אחזור על מה שאמרו, אז רק אזכיר שרוביניו חזר לחיים השנה במילאן… השנה הטובה שלו מזה זמן רב. אם אתה מחפש שחקן מאכזב אז יוהאן גורקוף היה מזעזע.

  11. לוקאס לייבה נתן עונה פשוט אדירה עד שנפצע וגם עד אז היו לו נתונים ששחקנים בעונה שלמה לא משיגים. עד שנפצע אם אתה לא זוכר היה לו את מספר התיקולים המוצלחים הגבוה בליגה האנגלית יותר מלמפארד ג'רארד פארקר ולא חסרים בליגה האנגלית קשרים טובים. אז לפני שאתה מעלה לאתר הזה את הכתבה ועוד עם השם שלך תחשוב פעמיים.
    גם את דה חאה העזת לשים פה. לשוער הזה יש את מספר ההצלות הגבוה בליגה האנגלית העונה ואתה יכול לבדוק אתזה. אם מישהו אשם באובדן האליפות של יונייטד זה לא דה חאה.
    לסיכום הבחירה שלך כל כך גרועה שהקבוצה הזאת הייתה מגיעה עונה הבאה לשלבים הגבוהים בליגת האלופות, ואין לי צל של ספק בזה

  12. רק אל תשכח אדוני הנכבד שטורס שם את הכדור לרשת של ברצלונה והעלה אותה ל2:2 ובזכות זה צלסי עלתה לגמר…

  13. באמת שזו הכתבה הכי גרועה שקראתי בשנים האחרונות. כמה שטויות ושגיאות במרווח כל כך קטן של מילים. אין לי כוח אפילו להתחיל להסביר איפה ולמה, מרוב שיש הרבה מה להסביר. אני בטוח שמי שקצת מבין כדורגל וראה כמה משחקים העונה יסכים איתי.

  14. חתיכת בושת!, לוקאס לייבה?!@?, הקשר הכי טוב ששיחק בליברפול העונה, נפצע ממש בתחילתה וסיים את העונה עדין בטופ מבחינת כמות התיקולים!!!, פשוט בושה וחרפה מצד אתר כלשהו בעולם לרשום את לוקאס שם! המון שחקנים בליברפול יכלו להיות, אדם דאונינג קארול ומה לא! אבל בטח ובטח!!!! שלא לוקאס! שנתן עונה מופלאה עד שנפצע!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *