החזה הענק של לוחמת ה MMA הזאת הכריח אותה להילחם בקבוצת משקל גבוהה יותר

לא מזמן פרסמנו כתבה על 15 קשיים שרק נשים עם חזה גדול מכירות. הבעיות הרגילות כוללות כאבי גב, ריצה, קניית שמלות, וקריאות של גברים דוחים ברחוב.

אבל קושי אחד שרוב הנשים בעלות חזה גדול לא היו צריכים להתמודד איתו הוא קרבות. אבל בשביל בחורה אחת, בריי אן רוזילו, בחורה גאה עם מידת חזייה F, זאת בעיה איתה היא צריכה להתמודד על בסיס יומיומי.

mm1



רוזילו היא קונדיטורית והמאזן המקצועני שלה בקרבות MMA הוא 1-1. הקרב הבא שלה יהיה ב 3 לאוקטובר. היא הייתה אמוה להתחרות בקבוצת המשקל עד 65 ק"ג אבל היא עברה את המשקל ולכן תתחרה בקבוצת המשקל עד 68 ק"ג. לפי רוזילו, ישנן שתי בעיות לכך – החזה שלה. יש לה חזה ענק ולא משנה כמה היא מתאמנת היא לא מצליחה לרדת במשקל בגללו.

"אני לא יכולה לחתוך את השדיים שלי ולהניח אותם בצד", מסבירה רוזילו. רוזילו גם דיברה על הרושם הראשוני שיש לאנשים עליה. "כולם מצפים ממני להיות בובת בארבי. שיער בלונדיני וחזה גדול". אבל האמת היא שהיא לוחמת אכזרית, שבגיל 29 צריכה למצוא את המומנטום על מנת להזניק את קריירת ה MMA שלה.

by1

נשים רבות היו חוששות להיכנס לזירה, בטח ובטח אישה עם שתי מטרות פגיעות על החזה. אך רוזילו הייתה נחושה להפוך את ה MMA לקריירה ולא רק לתחביב. "אם אתם מוצאים תחביב בשלב מאוחר בחיים, תלכו איתו עד הסוף", היא אומרת. "יד לי ילד ועוד מעט אהיה בת 30, ואני שמחה שהלכתי אחרי התשוקה שלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *