די לבזבוזים: על בזבוזי זמן מעצבנים של שחקני כדורגל (דעה)

בארצות הברית הספורט הוא מאד פופולרי, הכדורגל קצת פחות. למרות שבצד השני של היבשת זה חלק מהחיים שלהם. אחת הסיבות לכך שתושבי המדינות המאוחדות של אמריקה לא מחבבים כל כך כדורגל היא – שהם לא אוהבים לראות ספורט שנמשך הרבה זמן ללא הפסקות.

בפוטבול/בייסבול/כדורסל יש כל קצת זמן הפסקה, בכדורגל משחקים רצוף 45 דקות עד שיש הפסקה. בשנים האחרונות הכדורגל נכנס יותר ויותר לארצות הברית, המגרשים מלאים וגם הנבחרת הלאומית משחקת לא רע.

אחת הסיבות היא שהם פשוט שמו לב שגם בכדורגל יש הרבה הפסקות במשחק – בזבוזי זמן מעצבנים מאד בכמות מסחרית בכל משחק. אני לא מתכוון לביום פציעות שנגד זה אין מה לעשות, אי אפשר להוכיח אם באמת כואב לשחקן או לא. אני מתכוון לדברים קטנים שגורמים לעצבים גדולים (לפחות אצלי).

לדוגמא: כאשר נשרקת עבירה כנגד הקבוצה המובילה והכדור מתגלגל בין רגלי השחקנים (המובילי), שום שחקן לא יואיל בטובו לתת את הכדור לקבוצה השנייה שתוכל להמשיך במשחק, אלא כל אחד פותח רגליים ונותן לכדור לחלוף מתחתיו – במקרה הטוב, או פשוט בועט טיפה בכדור כדי להרחיקו – במקרה הרע. ולעיתים פשוט השחקן תופס את הכדור בידו וזורק אותו מעל שחקן שבא לקחת אותו ממנו.

אותו דבר גם בהוצאות חוץ, כאשר הכדור יוצא לחוץ ושחקן מקבוצה מובילה נמצא ליד הכדור, ברגע שהוא רואה שהדגל מונף לרעתו הוא אף פעם לא ירים את הכדור ויתן ליריבו, אלא יתן לו להתגלגל או אפילו ירחיק אותו וכנ"ל.

לפעמים אפילו קורה שמביאי הכדורים "מתרשלים" (בד"כ שהקבוצה הביתית מובילה) והשוער/השחקן צריכים לרוץ כמה מטרים טובים כדי להביא את הכדור.

הדברים האלו פשוט צורמים, לא ספורטיביים, וגורמים לצופה להשתעמם דקות ארוכות במהלך המשחק.

צריך לשים לדבר הזה סוף בצורה מאד פשוטה. בכל פעם שנשרקת שריקה לעבירה/חוץ ושחקן שנמצא ליד הכדור לא מביא אותו (וככל שכן אם מרחיק אותו) צריך לקבל מיד כרטיס צהוב. ואם זה לא יעזור למגר את התופעה אז לשלוף כרטיס אדום במקום. ואז נוכל לראות משחק הוגן ללא הפסקות מיותרות ובזבוזי זמן מעצבנים.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *