גברים עם בטן גדולה הם מאהבים טובים יותר. כך טוענים מחקרים

בחברה בה נשים נמצאות בלחץ מתמיד להיראות מושלמות, גם לגברים יש בעיות דימוי משלהם. שמנמנים לא נחשבים סקסיים, כשגברים רבים מתקשים להתאים עצמם אל תוך תרבות מכוני הכושר ההולכת וגדלה.

אבל מי אמר שגברים שמנים לא יכולים 'להרעיד את עולמן' של נשים? האנשים האלה לא יודעים על מה הם מדברים. יש קטגוריות רבות בו אדם גדול יכול לצאת המנצח.

בנות, תקראו את זה טוב טוב, בגלל שזה חשוב. הנה 11 סיבות מדוע גברים גדולים הם מאהבים טובים יותר.

1. הם גורמים לכן להרגיש קטנות – לשכב לצד אדם גדול גורם לכן באופן אוטומטי להרגיש קטנות יותר…ובטוחות

lo1

2. תמיד תהיה לכם כרית אנושית, בכל מקום בו תהיו – גברים גדולים הם כרית האנושית האולטימטיבית, אז בכל מקום בו תרצו לנוח, תוכלו.

lo2

3. הם ממש אוהבים את האוכל שלהם – אנשים גדולים אוכלים הרבה. זאת עובדה. זה אומר שכאשר הוא זולל כמו משוגע, גם אתן יכולות. אל תדאגו בקשר לכמות האוכל שאתן מזמינות. לא יהיה אכפת לו.

lo3

4. הם אוהבים לבשל – גברים גדולים לא מתביישים לעבוד במטבח. הם יכינו ארוחות טעימות והם יודעים מה טעים. וגם, אתן לא תצטרכו לבשל. WIN WIN.

lo4

5. תמיד תרגישו בטוחות – אף אחד לא הולך לתקוף בחור גדול, אז כאשר את איתו, את באופן אוטומטי מרגישה בטוחה יותר.

lo5

6. לעולם לא תרגישי 'גדולה' או 'שמנה' כשאת איתו – לא משנה מה תעשי, הוא תמיד יהיה יותר גדול ממך. אדיר, לא?

lo6

7. את יכולה לאכול מה שאת רוצה – אף אחד לא ישפוט אותך. גלידה לארוחת בוקר? פסטה לקינוח? אין שום בעיה. לגברים גדולים לא אכפת מה את אוכלת.

lo7

8. הם הכי טובים לכרבולים – רכים ומתרפקים, גברים גדולים הם אידאלים להתכרבלות.

lo8

9. הם פחות לחוצים – לגבר גדול פחות אכפת מה אנשים אחרים חושבים. נוח להם עם עצמם, ואוהבים את החברה שלכן. פושט להירגע עם פיצה וסרט טוב.

lo9

10. הם נראים טוב בחליפה – בואו נודה על האמת, גברים גדולים יודעים למלא חליפה בצורה נפלאה.

lo10

11. אתן צריכות לעמוד על קצות האצבעות כדי לנשק אותם – הכי חמוד בעולם לעובר האורח, הבחור הגדול אפילו יתכופף כדי לתת לך נשיקה.

אז הנה לכן בנות. גבר גדול = מאהב טוב ביותר. הוא לא יבלה כל היום במכון הכושר עובד על השרירים. הוא יהיה במטבח מכין לכן ארוחה טובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *