בושה וחרפה ! גיא פניני הוא הפרובוקטור הכי גדול בספורט הישראלי (דעה)

הדרבי התל אביבי חזר. לאחר 6 שנים, מכבי תל אביב והפועל תל אביב נפגשו לקלאסיקו האמיתי של הכדורסל הישראלי. מכבי תל אביב אומנם ניצחה, אבל המפסיד הגדול של המשחק הוא גיא פניני. הפרובוקטור הכי גדול של הספורט הישראלי. 

גיא פניני שקיבל את תואר הכבוד – קפטן מכבי תל אביב, הוכיח הערב שהוא אותו אדם שהיה, ושום דבר לא השתנה. שחקן מצוין, פרובוקטור ענק.

כל כך הרבה דיברו על הדרבי בשבוע האחרון, לא בגלל השחקנים, ולא בגלל הפציעה של מתן נאור, אלא בגלל החשש מקריאות נאצה של אוהדי הפועל תל אביב, ועל כך ששחקני מכבי ירדו מהמגרש אם יקללו את שמעון מזרחי, או ישמעו קללות שואה כלפי מכבי תל אביב. היה עליהום מטורף על אוהדי הפועל תל אביב, של כולם – התקשורת, מכבי תל אביב, שרת הספורט לימור לבנת. אבל הכל היה בסדר, הקהל לא קילל (לפחות לא שמעו קללות בטלוויזיה), רק שחקן אחד ניסה לחמם את האווירה – "קפטן" מכבי תל אביב, גיא פניני.

גיא פניני אמר באין סוף ראיונות שנערכו איתו השנה שהוא התבגר, הוא השתנה, הוא לא מתעסק בשטויות כמו בעבר. היום ראינו שהוא אותו פרובקטור קטן ועלוב כמו שהיה בכל הקבוצות בהן שיחק. תמיד מחפש להדליק את האווירה, תמיד מחפש לתת את הקטנה כשלא רואים, ואחר כך להגיד – לא ראיתי, לא שמעתי.

בדר"כ כלל המצלמות לא תופסות את הקטנות של גיא פניני, ולא תמיד רואים ובטח לא שומעים מה גיא פניני לוחש באוזני השחקנים עליהם הוא שומר, אבל לצערו של קפטן מכבי תל אביב המצלמה תפסה אותו מקלל את יונתן שולדבראנד כשהוא אומר לו – "אתה אפס, אתה דפוק בראש…". כמובן שפניני רק חיכה ששולדבראנד יגיב, ואז הוא יתן את המבט הכלבלבי המסכן שלו – "מה אתם רוצים ממני?" "לא עשיתי כלום". מי שאפס גיא, זה אתה, פניני. רק במזל המשחק עבר בשקט יחסי, ומי שהיה יכול להדליק את חבית הנפץ הזו הוא לא אחר מאשר מקפטן מכבי תל אביב. גיא פניני לא מתאים להיות קפטן, והוא לא יתאים לעולם. הוא לא מסוגל להשתחרר מהפרובוקציות.

יש כאלו (שלא מבינים כלום) שיגידו שזה טראש טוק בין שחקנים. זה ממש לא טראש טוק. מה שהיה בין ג'ף אלן לבין שון ג'יימס זה טראש טוק. "אתה לא יכול עלי", "אני אקלע עלייך" וכו'. זה בריא, ונותן וייב טוב למשחק. מה שפניני עשה זה מכוער, ולא מתאים. אבל שוב, לצערו המצלמה תפסה אותו על חם.

כמובן שמכבי תל אביב לא תעשה עם זה כלום, כי הם חושבים שהוא בסדר, וכולם קיללו אחד את השני, אבל גיא פניני לא מתאים להיות קפטן הקבוצה. תארו לכם מה היה קורה אם יונתן שולדבראנד היה מגיב? כל המשחק היה משתנה, והאווירה הטובה הייתה הופכת לגיהנום. הקהל היה מקלל, השחקנים היו מתחילים מכות, וערב כדורסל נפלא שחיכינו לו 6 שנים היה יורד לטמיון, והכל בגלל פרובוקטור קטן ועלוב.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *