אימפריה בהכחשה – 120 מליון סיבות לבזיון בצהוב

"אבי נמאבי נמניני הביתה". הנה משפט שלא חשבתי שאשמע אי פעם. איך שגלגל מסתובב לו. כמעט 20 שנה אתה מלך, אגדה, מושיע, והיום אתה כלום.

כמה שקשה לי להגיד את זה (ותאמינו לי, זה קשה) אין למכבי דרך ופילוסופיה. איך אפשר לשכוח שאחרי כל משחק בשנה שעברה דיבר אבי נמני על דרך, על צעירים ועל זה שבונים קבוצה. היה מאמן שאמר פעם שבונים רק בסולל בונה. גם אותו אבי נמני זרק.

אז  השנה יש כסף והמון. והנה נמני זורק לפח את ה"דרך" שלו וקונה כמו משוגע. מכבי תל אביב צריכה להיבנות מחדש. לא, לא שוב לפרק קבוצה ולהביא 15 שחקנים חדשים. מכבי תל אביב צריכה טיפול שורש שכולל הנהלה מסודרת ולא בעל בית עשיר שזורק כסף מבלי שיהיה אדם שינהל את הכסף הזה. מכבי צריכה מאמן ולא בובה מפוחדת שמתחבאת אחרי הגביר כשקשה. מכבי תל אביב צריכה יציבות. כנראה שזה כבר לא יקרה, לא כל עוד הלחץ מדבר.

טרגדיה של טעויות

קל לי למנות את הטעויות המקצועיות שנעשו השנה במכבי. אם זאת עדיין קשה לי לקבל אותן.

מאיפה נתחיל? מזה שאין מגנים (זיו וסבן לא קשורים לענף), מזה שאין קשר עושה משחק שיבוא לקבל את הכדור ויניע קדימה? מזה שאין שחקנים במכבי תל אביב שרצים לשטחים מתים כדי לקבל כדור? (העיקר מדוניאנין רץ 13 ק"מ במשחק…). אני לא יודע אם מישהו סיפר למזרחי את נמני שהכדורגל של היום מבוסס על תנועה ללא כדור ועל מסירות קצרות. זה נראה שכל שחקן במכבי רוצה כדור לרגל וכשהוא מקבל אותו אז הוא מנסה לעבור 4 שחקנים במקום למצוא חבר פנוי למסירה.

רבותי, ההיסטריה חוזרת!

קשה לי להשתחרר מהדז'ה וו שאני חש בתקופה האחרונה, כאילו כבר הייתי בסיפור הזה. כסף גדול פוגש מאמנים ושחקנים גדולים שיוצאים קטנים אחרי חודשיים. הררי ציפיות בחודש אוגוסט וקטסטרופה בחודש נובמבר. ההיסטוריה כנראה באמת חוזרת על עצמה. הכאב הגדול שלי הוא על האוהדים כמובן. אנחנו אוהדי האימפריה הצהובה. אימפריה בהכחשה.

לטור אל תדאגו למכבי חיפה
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

3 תגובות בנושא “אימפריה בהכחשה – 120 מליון סיבות לבזיון בצהוב”

  1. נימני "הסמל של מכבי" אחרי 2 הפסדים רוצים שהוא יתפטר קבלו דוגמא מסמל אמיתי אורי מלמיליאן הלך לו בביתר בתחילת העונה כולם יכולים להגיד את התשובה לא! וגם שהמצב המשיך להסתבך אוהדי ביתר קראוו לו להתפטר?לא…!!! אז לסיכום אוהדים אמיתים הם אך ורק אוהדי ביתר! ואוהדי מכבי אל תשכחו שהסמל שלכם הפך להיות מה שהוא בשבילכם מאיש אחד ומיוחד אורי מלמיליאן!

  2. טמיר אתה מדבר שטויות בקילו אני אוהד ביתר לא פחות מימך והולך כבר 12 שנה למגרשים ודבר אחד אני כן יגיד לך אף שחקן בעולם לא מעל קבוצה בחיים לא היה ולא יהיה דבר כזה קודם כל מועדון אחר כך שחקן כזה או אחר ואצל מכבי נמני הוא סוג של מיתוס מלך שאי אפשר לגעת בו וזה הדבר הכי גרוע כי עד שהוא לא יעוף מישם מכבי לא תצליח לעולם אתה מדבר על זה שלא צעקו תתפטר לאורי אז בסדר עדיין יש שקט בעניין הזה אבל תאמין לי עוד 2 הפסדים וגם לו יצעקו תתפטר להזיכרך אדון טמיר גם אוחנה הגדול שאימן אותנו צעקו לו להתפטר בסופו של דבר רק טובת המועדון מול העיניים שלנו לא אף שחקן עבר או בהווה כזה או אחר ודרך אגב לא שהמצב של מכבי מעניין אותי יש לנו את הצרות משל עצמנו אבל הייתי חייב לענות לך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *