רבע כפית של מלח העל הזה מנקה את הגוף מרעלים, מפחיתה את השומן הבטני, ומקלה בכאבי שרירים

מלח הימלאיה ורוד נהיה פופולרי מיום ליום. זה מלח שקיים שנים רבות, אבל אנשים עדיין לא באמת הכירו אותו. רק בשנים האחרונות החלו להשתמש בו בשל התועלות הבריאותיות המדהימות שלו.

מקור המלח הוא בהרי ההימלאיה בנפאל, הודו, מיינמאר וסין. הוא מקור של כוח טבעי, שמכיל בתוכו 80 מינרלים חשובים כמו אשלגן, מגנזיום, גפרה, בורט, ביקרבונט, ועוד.

המינרלים הללו מחזקים את העצמות, מרווים את הגוף, מאזנים את האלקטרוליטים, את רמת ה pH, ואת הנוזלים. הם מזרזים את חילוף החומרים, מונעים התכווצויות שרירים, משפרים את זרימת הדם, מגבירים את החשק המיני, מעכבים זקנה, והם מנקים את הגוף מרעלים, כימיקלים ומתכות כבדות. המלח מכיל גם יוד, ורמות נמוכות של נתרן בהשוואה למלח ים.

בדרך כלל משתמשים בו למזון, אבל אתם יכולים להשתמש במלח הימאליה ורוד גם לדברים הבאים:

מטהר אוויר

מנורות אבני קריסטל של מלח הימלאיה הן אחת הדרכים היעילות ביותר לניקוי וטיהור האוויר בחדר, ובכך הן מסייעות בהקלה בבעיות נשימה.

אמבטיות

הוספת קמצוץ של המלח הזה לאמבטיה של חצי שעה ותוכלו להגיע לרמה אופטימלית של מינרלים בגוף. האמבטיה תרגיע כאבי שרירים, ותנקה את המערכת שלהם מרעלים.

קישוט לחדר

קחו צנצנת זכוכית, הכניסו לתוכה מלח הימלאיה ורוד. קחו את הצנצנת והניחו בסלון. היא תטהר את האוויר בחדר, וגם תקשט אותו.

אתם יכולים להשתמש בו גם במתכון:

מרכיבים:

  • 85 גרם מלח הימלאיה
  • 85 גרם סוכר
  • כף קליפת לימון מגורדת
  • 3.7 ליטר מים

הכנה

הרתיחו את המים ואז הוסיפו את כל המרכיבים. הרתיחו את שהמלח מתמוסס לגמרי, ואז השאירו להתקרר במשך 6 שעות. לאחר מכן, אתם יכולים להשתמש בנוזל כמרינדה לתבשילים. גם טעים וגם בריא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *