מתקשים לישון? כוס אחת של המשקה הזה תרדים אתכם תוך פחות מדקה!

האם אתם מתקשים להירדם? מה אתם עושים אם אתם לא מצליחים להירדם?

מיליוני אנשים בכל רחבי העולם סובלים מבעיות שינה. הבעיה הזו משפיע על התפקוד הקוגנטיבי שלכם ויום למחרת אתם קמים חסרי אנרגיה, וזה מעגל אכזרי שלא נגמר.

אנשים רבים בוחרים לקחת כדורי שינה, אבל אלו מגיעים עם הרבה תופעות לוואי כמו עצירות, סחרחורות, צרבת, ועוד. אבל אתם לא חייבים להסתמך על תרופות מבית המרקחת כדי לטפל בבעיה. המתכון שנציג בפניכם היום יסייע לכם להירדם תוך פחות מדקה. ואתם תצטרכו רק כמה מרכיבים.

מרכיבים:

  • 1 כף דבש
  • 170 מ"ל חלב שקדים
  • 1 טיפה תמצית וניל

חממו את החלב בסיר. ודאו שהוא לא רותח, רק לחמם אותו. אחרי כמה דקות, שפכו את החלב לכוס זכוכית והוסיפו את הוניל והדבש. ערבבו היטב, ושתו לפני השינה.

למשקה יש אפקט מרגיע והוא משפר את איכות השינה שלכם.

איך המרכיבים האלה עובדים?

וניל

מחקר הראה שריח הוניל הוא אחד הטובים להרגיע את הגוף לפני השינה. המחקר בחן 85 משתתפים והם הגיעו למסקנה שריח הוניל עזר להרגיע את הנפש ואת הפעילות המוחית שלהם וגם הפחית את החרדה והלחץ. חוקרים בצרפת גילו שוניל מסייע גם עם דום נשימה בשינה.

חלב

חלב הוא מקור מצוין לחלבון וטריפטופן, שהוא חומצת אמינו. חומצת האמינו מעלה בצורה טבעית את רמת המלמטונין וייצור הסרוטונין. רמה גבוה של מלטונין וסרטונים מספקת רוגע ונפש צלולה. לכן, חלב פועל כחומר הרדמה טבעי.

דבש

דבש מכיל גליקוגן, אשר יש לו תפקיד חשוב בכל הנוגע לשמירה על תפקוד הכבד. דבש גורם לתגובה כימית שמגבירה את שחרור המלטונין במוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *