מטורף: גרגרי היער האלה הורגים את הסרטן, אחרי מספר דקות בלבד!

האם התרופה לסרטן יכולה להיות פשוטה כמו גרגר יער?

בזמן שמוציאים מיליוני דולרים במעבדות בניסיון למצוא תרופה למחלת הסרטן, עושה רושם שמדענים יצאו מהמעבדות, נכנסו לטבע וגילו גורם אפקטיבי מאוד נגד מחלת הסרטן שעד כה הראה תוצאות מבטיחות ביותר.

זה גרגר יער בשם Fontainea picrosperma. הוא גדל רק בצפון אוסטרליה שם שמעו עליו המדענים כאשר הפאונה מקומיים התחבבו עליו מאוד. הם החליטו לבחון מקרוב את הפרי.

fp1



הם קוראים לזה EBC-46. הזרעים של הצמח, שנקרא 'עץ בלושוויד' (Blushwood), פותחו לתרופה במכון למחקר רפואי QIMR Berghofer באוסטרליה.

bp2

התוצאות לטיפול במחלת הסרטן היו מדהימות כאשר החוקרים למדו את האפקט של התרופה הזאת.

bp3

הם לקחו כלב שהיה לו גידול על האף ואחרי 15 ימי טיפול עם התרופה, הגידול נעלם לחלוטין! התרופה לא רק עובדת, אלא עובדת מהר. הם מצאו שאפילו 5 דקות בלבד אחרי שמזריקים את התרופה, תאים סרטניים מתחילים למות. טיפולים נורמליים בגידולים עם תרופות אחרות מראות שיפור, אם בכלל, רק אחרי מספר שבועות. התרופה הזאת מוכיחה אפקטיביות ויעילות מדהימה על פני תרופות אחרות.

bp4



מה עם בדיקות על בני אדם? מרטינה טוסו קיבלה טיפול עם ה EBC-46 עבור סרטן העור. בסיום הבדיקות הסרטן נעלם לגמרי.

bp5

בזמן שהתוצאות הללו הן מופלאות, הטיפול מוגבל כרגע רק לסרטן בשלב מוקדם מכיוון שהטיפול מונע רק סרטן מקומי ולא סרטן שכבר התפשט.

בנוסף, עץ הבלושוויד הוא נדיר מאוד וקשה מאוד לטפח ולגדל אותו. אך קבוצות מדענים עובדות על דרך לייצר עוד ממנו, בתקווה בסופו של דבר להגדיל את ההפצה של התרופה.

bp6

מדהים לחשוב שתרופה שבאמת עובדת ומרפא את מחלת הסרטן נמצאה. יש יסמגוון גדול של מחלות סרטן, כך שקשה למצוא תרופת פלא אחת לכולן, אך הצמח הזה בהחלט יספק תקווה עבור אלה שסובלים מהמחלה הארורה.

3 תגובות בנושא “מטורף: גרגרי היער האלה הורגים את הסרטן, אחרי מספר דקות בלבד!”

  1. אל תדאגו – לעולם לא נטופל בזה.
    חברות התרופות תדאגנה לכך…

  2. אני מאמין שכל מרפא קיים בטבע
    וחברות התרופות לא באמת עוסקות בריפוי אלהטיפול בסימפטומים בלבד בכדי שנקנה שוב ושוב ושוב
    תענוג לשמוע שקיים מרפא

  3. מבקש לקבל מכם אי מיילים או פוסטים בפייסבוק .אעשה לכם לייק למכביר .אתם גדולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *