מדען שנעדר 20 שנה נמצא מתגורר בתוך מעבדת LSD מוחבאת בתוך מרתף של בית

זוג מקוטג' גרוב, מינסוטה, גילה אדם שחי בתוך מעבדה סודית במרתף שלהם. שוטרים ממחוז וושינגטון הגיעו לבית של הזוג אחרי שקיבלו קריאה על פריצה אפשרית. כאשר השוטרים הגיעו למקום הם ראו את משפחת מורגן עומדים בצד הכביש.

"הם רצו אלינו ואמרו שהם שמעו אדם צועק בתוך המרתף וזאת הסיבה שהם התקשרו ל 911", אמר השוטר ברוס נורמנס.

ls1

השוטרים אמרו שהם יכלו לשמוע את האדם צועק במרתף ברגע שהם נכנסו לבית של משפחת מורגן. אבל כאשר הם ירדו למרתף הם לא ראו דבר, אך יכלו לשמוע דפיקות שהגיעו מהקיר הצפוני של המרתף של משפחת מורגן. הם שמעו קולות מהדהדים מאחורי ארון אחסון גדול.

"זאת הייתה סיטואציה מוזרה מאוד. חשבו שאולי נווד נתקע מאחורי הארון והיה זקוק לעזרה", אמר השוטר ג'ים קאטלי לחדשות ערוץ 6.

כאשר השוטרים הזיזו את ארון המתכת הגדול הם גילו מעבר למרתף גדול שהיה מלא בציוד מדעי, וגם אדם מבוגר ומפוחד. האיש בן ה 83 זוהה כד"ר ווינסטון קוריגן, פרופסור לכימיה מאוניברסיטת מינסוטה שנעדר מאז הסתיו של 1994, והוא היה הדייר הקודם של הבית.

ls2

"היה ברור שהוא גר שם תקופה ארוכה מאוד, והוא סבל מטראומה פסיכולוגית חמורה, כנראה בגלל שהוא לא ראה אף אחד במשך תקופה ארוכה. אני לא יודע אם הוא גר שם מאז שנות ה 90, אבל לא הייתי מטיל בכך ספק", אמר איש העזרה הראשונה לנדון קולר.

ls3

"אני פשוט לא מאמין….זה כל כך מוזר. המשפחה שגרה שם לפנינו עזבה כי הם אמרו שהבית רדוף רוחות, אז אני מניח שזה הגיוני עכשיו", אמר השכן שגר בבית ליד במשך 33 שנים.

המשטרה מצאה ציוד מעבדה בשווי 500,000$ שנגנב מהאוניברסיטה, יחד עם 3 אקדחים, רובה, כסף רב (הקצבה מהצבא), ו 12 חביות של 200 ליטר (כולל 3 חביות ריקות) של LSD טהור.

עדיין לא ידוע אם ומתי ד"ר ווינסטון יואשם בפשע.

ls4

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *