כל אישה מעל גיל 40 חייבת להכיר את השמן האתרי הזה שישנה לה את החיים

נשים בתחילת שנות ה 40 לחייהן מרגישות וחוות שינויים פיזיים ומנטליים רבים.

הן מוצאות את התקופה הזו מלחיצה וקשה להתמודדות. כדי להרגיש טוב יותר ולמנוע חוסר איזון הורמונלי, אנו מציגים בפניכן היום שמן אתרי שכל אישה צריכה אחרי שהיא חוגגת 40.

לשמן אתרי מרווה מרושתת יש את התועלות הבריאותיות הבאות:

משפר את העיכול 

שמן מרווה מרושתת משפר את ייצור המרה ואת זרימת המרה ומזרז את חילוף החומרים. כתוצאה מכך, שמן מרווה מרושתת מפחית התכווצויות, משפר את העיכול, מקל את הרגשת נפיחות ובעיות עיכול אחרות. בנוסף, השמן הארי משפר את יכולת הגוף לספוג חומרים מזינים.

משפר את איכות השינה

לשמן מרווה מרושתת יש אפקט מרגיע על הגוף, מפחית את רמת הלחץ ומסייע לישון טוב יותר.

מונע זיהומים 

לשמן מרווה מרושתת יש תכונות אנטי-בקטריאליות, מחטאות ומרפאות. הוא אחד הפתרונות הטבעיים הטובים ביותר לטיפול בפצעים וזיהומים.

מאזן באופן טבעי את ההורמונים

מרווה מרושתת היא מקור עשיר לפיטואסטרוגן, שהיא צמח שגדל באופן טבעי. פיטואסטרוגן אחראי לאיזון רמת האסטרוגן והוא שומר ומגן על הרחם. רמת אסטרוגן גבוהה מדי משפיעה על הפוריות וגורמת לשחלות פוליציסטיות.

מקל על כאבי מחזור

לשמן מרווה מרושתת יש אפקט כמו של תרופה נגד עוויתות, מה שמקל על תסמינים של כאבי מחזור כמו התכווצויות, נפיחות ותשוקה לאוכל.

משפר את זרימת הדם 

שמן מרווה מרושתת מגביר את זרימת הדם ומגן על בריאות הלב. הוא מחזק את כלי ה דם, מעלה את רמת החמצן בדם, ומוריד את רמת לחץ הדם.

משפר את איכות העור

שמן מרווה מרושתת מהווה מקור עשיר ל linalyl acetate אשר מטפל בפריחות בעור ומפחית דלקתיות. הוא מפחית הופעה של אקנה, מעניק לחות לעור, ומונע הזדקנות של העור.

צפו בסרטון למטה כדי לגלות או פרטים וללמוד על השמן האתרי המדהים הזה:




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *