ילדה בת 3 הוכרזה כ'חולה סופנית' – בזמן שהייתה מחוסרת הכרה מלמלה 2 מילים שהקפיאו את כולם במקום

ילד שחולה במחלה סופנית זו מכה קשה ונוראית עבור משפחה והסיוט של כל הורה. אף הורה לא צריך לסבול אובדן שכזה, ואף ילד לא צריך לסבול מהמחלה הנוראית. ועדיין, זו המציאות עבור משפחות רבות. לפעמים, כשכל הניסיונות הרפואיים מוצו וכל ה תקווה אבדה, לפעמים קורה משהו שאי אפשר להסביר…

בריטני בקהנסטר הייתה ילדה בת 3 רגילה לחלוטין לפני שחלתה. היא הייתה מלאת חיים, ואהבה לשיר בכנסייה יחד עם שאר הפעילויות האהובות עליה. אך אמה, ג'יימי, סבלה מהתקפים, ובריטני החלה לחוות את אותם התקפים גם כן.

ההתקף הראשון של בריטני היה התקף גרנד מל ורופאים עבדו יחד עם ההורים המודאגים כדי לטפל בילדה הקטנה. למרבה הצער, התרופות הקונבנציונליות לא עזרו.

בריטני עברה מהר מאוד מילדה אנרגטית ומאושרת לילדה חולה מאוד. כמו אנשים חולים רבים, החיים סבבו סביב המחלה שלה. בריטני חבשה קסדה כל הזמן כדי להגן עליה מפני פציעות במהלך ההתקפים התכופים מהם סבלה. לא היו לה חיים נורמליים, והמצב התחיל להיראות כאילו שלא יהיו לה חיים בכלל.

המחיר הרגשי שגבתה המחלה על משפחתה של בריטני היה קשה, והם נאלצו להתמודד עם קשיים כלכליים. התרופות והטיפולים שלה היו יקרים מאוד וההורים שלה התקשו לשלם על האשפוזים והתרופות הרבות. ועדיין, הסיטואציה עמדה להפוך גרועה יותר.

בריטני הייתה בבית החולים במשך שלושה שבועות כאשר צילומי המוח שלה הראו שכל המוח שלה סובל מהתקף. רופאים הכינו את ההורים לגרוע מכל והם שלחו את בריטני הביתה כדי שתוכל להיות מוקפת משפחה בשעותיה האחרונות.



ג'יימי נשארה ערה כל הלילה יחד עם בתה, התפללה בשבילה. ולתדהמת עולם, הילדה הקטנה התעוררה, והחלה לצעוק 'אלוהים, אלוהים!' הילדה בת החמש תיארה מפגש נס מדהים שהתרחש בזמן שהייתה מחוסרת הכרה ויום למחרת, הרופאים הכריזו שהיא בריאה לחלוטין.

צפו בסיפור המדהים של בריטני בסרטון למטה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *