חסלו דלקת בסינוסים והרגישו הקלה בכאב תוך 20 שניות בלבד!

אין הרבה דברים גרועים יותר מדלקת בסינוסים. רוב האנשים חוו סימפטומים של סינוסיטיס, כמו צינון וכאבים בפנים. הסימפטומים יכולים להישאר בין 10 ימים ל 8 שבועות. במקרים הגרועים, הם יכולים להימשך זמן רב יותר.

לפי WebMD יותר מ 37 מיליון אמריקנים סובלים מסינוסיטיס.

אז מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שכל מה שאתם צריכים זה 20 שניות כדי לטפל בסימפטומים של סינוסיטיס? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל לחץ בין הגבות ולשתות משקה פלא המורכב מחומץ תפוחים, דבש, פלפל קאיין, ולימון.

קראו היטב את ההוראות ואתם בדרך לאושר מובטח!

sini

הפנים מכילים נקודות לחץ שכאשר לוחצים עליהן, הן מקלות על הכאב. נקודות הלחץ המטפלות בהמומלצות נגד כאבי סינוסיטיס הן בין הגבות, מעל גשר האף. זה עובד מכיוון שלחיצה על הנקודה עוזרת לליחה לזרום ומונעת התייבשות ודלקות של הסינוסים.

לאחר מכן, הכינו את המשקה שמומלץ על ידי דיוויד וולף. אתם תצטרכו 1/4 כוס חומץ תפוחים אורגני, 1/2 כוס מים מינרלים, 1 כף דבש אורגני, 1 כפית פלפל קאיין, ומיץ מלימון אחד.

הרתיחו את המים, העבירו את המים הרותחים לכוס, הוסיפו את חומץ התפוחים וערבבו היטב. לאחר מכן הוסיפו את הדבש, את פלפל הקאיין, וערבבו היטב. הוסיפו את מיץ הלימון ותשתו. דיוויד וולף ממליץ לשתות את התרופה באופן קבוע עד להיעלמות הסימפטומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *