זה רשמי, האח הצעיר הוא הכי מצחיק במשפחה

במשפחות בהן כולם מנסים להיות קומיקאים תמיד תמצאו את האחים (ולפעמים גם את ההורים) רבים על מי הכי מצחיק. כמובן, הומור הוא משהו אינדיבידואלי, ואם משהו מצחיק בנאדם אחד, לאחר זה לא יזיז אפילו שריר בפנים. תשאלו את קניה ווסט, הוא יגיד לכם. 

הנה, קניה ווסט צוחק כאן מבדיחה.

kan

אבל כל הויכוחים האלה בין האחים יכולים להסתיים כאן כאשר מחקר שנערך על ידי YouGuv חשף שהאח הקטן הוא הכי מצחיק. המחקר חושף גם שהאח הגדול במשפחה מרגיש יותר אחריות מכולם, מה שנשמע די הגיוני, כי הרי הם אלה שצריכים להוות דוגמא לאחים הצעירים, לא?

לעיתים קרובות מדברים על הבדלי האופי בשל סדר הלידה של הילדים, ודאי שמעתם על תסמונת האח האמצעי ושהאח הצעיר הוא הכי מפונק? ובכן, המחקר הזה מראה שאכן יש קורלציה בין סדר הלידה והבדלי האופי של כל אח ואח.

כשבודקים את האח הראשון והאחרון במשפחות באנגליה עם יותר מילד אחד (86% מהאוכלוסיה), מבחינים בהבדל גדול מאוד באופי של כל אחד, כך כתוב בחלק מהמחקר.

yu

לפי המחקר, ההבדל הכי גדול הוא הרגשת האחריות – 54% מהאחים הגדולים אומרים שהם יותר אחראיים מהאחים שלהם, בהשוואה ל 31% אצל האחים הקטנים. כאשר האחים הצעירים אומרים שהם יותר מצחיקים, סבלניים ורגועים.

האם אתם הכי מצחיקים במשפחה שלכם? חושבים שהמחקר הזה מתאים למשפחה שלכם? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *