זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תאכלו 3 אגוזי מקדמיה ביום

1178

לאגוזי מקדמיה יש ערך תזונתי גבוה.

המזון הזה הוא מקור עשיר לויטמינים ומינרלים. בנוסף, המאכל עשיר החלבונים הזה מונע נזק ל DNA ומונע מחלות כרוניות. הוא נוגד חמצון עוצמתי אשר משפר את הבריאות הכללית שלנו.

מקדמיה הוא אגוז פופולרי מאוד בעולם הקולינרי, אבל אל לנו לשכוח את כל התועלות הבריאותיות שהוא מספק.

המשיכו לקרוא וגלו אילו תועלות בריאותיות אתם יכולים לקבל אם תכניסו את האגוז המופלא הזה לתפריט היומי שלכם.

מונע נזק של רדיקלים חופשיים 

אגוזי מקדמיה הם מקור עשיר לפלבנואידים. פלבנואידים מפחיתים לחץ חומצי, הצטברות של שומן ומונעים הזדקנות בטרם עת. הם שומרים על המערכת החיסונית שלנו ומונעים דלקות וזיהומים. בנוסף, למקדימה יש תכונות אנטי-סרטניות.

שומרים על בריאות הלב 

אגוזי מקדמיה מכילים שומנים בריאים אשר מפחיתים את רמת הכולסטרול הרע, מחזקים את כלי הדם, מפחיתים את הטריגליצרידים ומונעים קרישי דם. המזון הזה משפר את בריאות הלב וכלי הדם.

משפר את איכות השיער, ציפורניים, והעור

מקדמיה מהווים מקור נפלא לאשלגן, סידן, חלבונים, סיבים ונוגדי חמצון. האגוז הוא חטיף דל-מלח נפלא, והוא בחירת מזון בריאה מאוד. אגוזים משפרים את גמישות העור, מחזקים את הציפורניים, ושומרים על השיער מפני נזקים ועל הברק שלו.

מפחיתים תיאבון בצורה טבעית

אגוזי מקדמיה יעניקו לכם הרגשת שובע שתימשך זמן רב. החליפו ג’אנק פוד באגוזים הנפלאים האלה כדי למנוע השתוקקות ורעב בלתי נשלט. בנוסף, הם מכילים רמות גבוהות של חומצה palmitoleic אשר משפרת את חילוף החומרים ומסייעת לשרוף שומן.

מחזקים את העצמות 

מקדמיה הוא מקור מצוין למגנזיום ומנגן. מגנזיום ומנגן הם חיוניים לעצמות ושיניים בריאות. בנוסף, מגנזיום מסייע לספיגת סידן, אשר חיונית לבריאות העצמות והשיניים.

משפרים את בריאות הקיבה 

מקדמיה מהווה מקור עשיר לסיבים תזונתיים אשר שומרים על בריאות מערכת העיכול. בנוסף, המזון הזה מנקה א המערכת מרעלים ומסייע לייצור אנזימים העוזרים לעיכול.



מונע דלקות כרוניות 

מקדמיה מכיל חומצות שומן אומגה 6, אשר מפחיתות את הסיכון למחלות לב, סוכרת, וסרטן. חומצות שומן אומגה 6 שומרות על יציבות רמת ה pH בגוף ומפחיתות את הסיכון לדלקות כרוניות. הכניסו לעצמכם בבוקר שייק עם אגוזימקדמיה.

שומרים על מערכת העצבנים 

אגוזי מקדמיה הם מקור עשיר לויטמין B1 ונחושת אשר חיוניים לבריאות המוח. הרכיבים התזונתיים הללו משפרים את הזיכרון ואת יכולת הריכוז ושמרים על בריאות העצבים.

השאר תגובה