המבחן הזה יגיד לכם מתי אתם הולכים למות. האם תעזו לעשות אותו?

32834

מבדקים פיזיים הם דבר שכיח כאשר הולכים לרופא.

היום יש כל מיני מכשירים שבודקים את הבריאות הכללית שלנו. אבל יש מבחן, מבחן פשוט, שמגיע ישר לנקודה. הרופא הברזילאי קלאודיו גיל אראוז’ו המציא מבחן פשוט שקובע כמה מה המצב הבריאותי של כל אחד. מסתבר שמחקרים מדעיים מגבים את השיטה הזאת למדידת בריאותו של אדם.

br1



כך זה עובד. אתם יושבים ונעמדים שוב, ומקבלים על זה ציון.

br2

1. עמדו נינוחים, תוודאו שאין רהיטים לידכם. שלבו את הרגליים. התרגיל מתחיל עם 10 נקודות.

br3

2. בזמן שאתם יושבים על הרצפה עם רגליים שלובות, אל תתמכו בעצמכם עם שום איבר בגוף מלבד הרגליים והישבן. אתם מאבדים נקודה אם אתם תומכים בעצמכם עם היד, רגל, ברך או זרוע. אותו הדבר אם אתם תומכים בעצמכם עם יד או מרפק בזמן שאתם על הברך. אתם מאבדים חצי נקודה אם אתם מועדים או מאבדים שיווי משקל כשאתם לא תומכים בעצמכם.

br4

3. שבו עם רגליים שלובות על הרצפה, וכמו קודם, אל תשתמשו בשום איבר בגוף מלבד הרגליים והישבן כדי לעמוד. רק הרגליים יכולות לגעת ברצפה. אתם מאבדים נקודה אם אתם משתמשים באיברים אחרים בגוף.

br5

4. עקבו אחרי הנקודות שלכם והשתמשו בטבלה למטה כדי לקבוע כמה זמן נותר לכם לחיות במצב הבריאותי הנוכחי שלכם. ואז קבעו מה אתם צריכים עבור הגוף שלכם בשביל לשפר את המצב.

br6

כמובן שהמבחן הזה לא חל על כולם, במיוחד כאלו עם מחלות, או מגבלות פיזיות.

br7



0-3 נקודות: רע.
זה סימן אזהרה ברור. הכושר הגופני שלכם הוא גרוע, והסיכון שלכם למות ב 6 השנים הקרובות הוא גבוה פי 5 מאדם שנמצא בקטגוריה ‘טוב’.

3.5-5.5 נקודות: סימן אזהרה.
תוצאת המבחן היא: סימן אזהרה, יש לכם בעיה. הסיכון שלכם למות ב 6 השנים הקרובות גבוה פי שניים מהאדם בקטגוריה למטה.

6-7.5 נקודות: בסדר.
אתם יכולים לשפר את המצב הכללי שלכם אבל אין סיכון בריאותי גדול.

8-10 נקודות: טוב. 
תוחלת החיים שלכם תהיה ארוכה, והגוף שלכם בכושר טוב. זאת תוצאה של בריאות טובה.

זה בהחלט מבחן מעניין שיכול לאמוד רמה מסוימת של כושר וסיבולת, בזמן שאתם מגלים כמה אתם צריכים כדי לשפר את הכוח, סיבולת ושיווי המשקל שלכם. כל נקודה שאתם משפרים יכולה להאריך את חייכם ב 21%. שתפו את המבחן עם חברים ומשפחה כדי שגם הם יוכלו לאמוד ולהעריך את מצבם הבריאותי.

השאר תגובה