היפטרו לנצח מריח רע מהפה בעזרת מרכיב אחד טבעי שלכולם יש בבית!

אנחנו מוכרחים להודות. כולנו מתעוררים בבוקר עם ריח רע מהפה. זה בגלל שבקטריות מתרבות בתוך הפה שלנו במהלך הלילה ואין זרימת רוק שתשטוף אותם כמו בשעות שאתם ערים. אפשר לפתור את הבעיה בקלות בעזרת צחצוח שיניים.

ישנם גם מזונות שגורמים לריח רע מהפה, כמו בצל, שום ותבלינים שונים. וגם את הבעיה הזו אפשר לתפור בעזרת צחצוח שיניים או מסטיק. אך אם הבעיה חמורה יותר ואפילו בשעות שאתם ערים אתם סובלים מריח רע בפה, אתם צריכים לנקוט בפעולה מעבר לצחצוח השיניים הרגיל.

למרבה הצער, לא כל מי שסובל מריח רע מהפה מודע לבעיה. התגובות של אנשים כאשר אתם פותחים את הפה יכולים להיות רמז, אך ישנן גם דרכים לאשר את החשדות שלכם. מדענים משתמש ב'מד ריח רע' אשר מודד את כמות הסולפיד בפה שלכם. לפי מומחים, דרך אחת לגלות אם יש לכם ריח רע מהפה היא לקחת גאזה ולנגב איתה את הלשון. אם הגאזה יוצאת צהובה או עם ריח רע, זו אינדיקציה לרמה גבוה של סולפיד בגוף שלכם. סולפיד בדרך כלל גורם לריח רע מהפה. אתם יכולים גם ללקק את גב כף היד שלכם ולהריח אותה אחרי 10 דקות. דרך נוספת היא להשתמש בחוט דנטלי על השיניים האחוריות ואז להריח אותו.

למזלכם, ישנו פתרון קליל שיעזור לכם להיפטר מהריח הרע מהפה שלכם.

הסוד הוא אבקת סודה לשתייה!

אבקת סודה לשתייה היא דרך טבעית לרענן את הפה. היא עובדת בכך שהיא מנטרלת הצטברות חומציות שתקועה בשיניים ובלשון. אפשר להשתמש באבקת סודה לשתייה נגד ריח רע מהפה בשתי דרכים:

1. מוססו חצי כפית אבקת סודה לשתייה במים, וגרגרו בפה כמו שטיפת פה.

2. הרטיבו את מברשת השיניים, טבלו אותה באבקת סודה לשתייה וצחצחו.

לא משנה באיזו דרך אתם בוחרים, אתם תבחינו שהריח הרע נעלם לאט לאט. ועכשיו לא תצטרכו להתבייש כאשר אתם פותחים את הפה ליד אנשים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *