דיאטת יוגורט: הורידו 2 ק”ג לפחות תוך שלושה ימים בלבד!

1135

אנה לוקה פרסמה ספר בשם ‘דיאטת היוגורט’ בו היא מסבירה לפרטי פרטים את התועלות של דיאטה מבוססת יוגורט.

הדיאטה הזו יכולה לעזור לכם לרדת 2 ק”ג. צריכה של יוגורט פרוביוטי משפרת את העיכול ומשפרת את בריאות תאי המעי. מזון המכיל פרוביוטיקה עוזר לכם להישאר בריאים ולהרגיש טוב יותר.

שמירה על מערכת עיכול בריאה חשוב מאוד לבריאות הכללית של הגוף. חיידקי המעי הם קהילה מורכבת מאוד של אורגנזימים בעלי תפקיד חשוב בהגנה על הגוף מפני זיהומים. חיידקי קיבה טובים חשובים מאוד לעיכול בריא, ואחרים יכולים להיות מזיקים ולגרום לחוסר איזון מיקרוביאלי.

לחץ, מחלות קשות, שימוש באנטיביוטיקה, תזונה לא טובה, הם רק חלק מהגורמים אשר מובילים לחוסר איזון מיקרוביאלי במעי. אז תכניסו יוגורט לתפריט היומי שלכם כדי למנוע בעיות עיכול.

מה שחשוב לדיאטת היוגורט הזו היא שאתם יכולים לאכול פירות ובשר טרי, אבל לא לצרוך יוגורט ממותק.

דיאטת יוגורט 

יום 1

ארוחת בוקר: פירות או יוגורט דל שומן עם דגני בוקר.

ארוחת צהריים: מרק ירקות עם שמן זית, אורז, מלח ופלפל.

קינוח: יוגורט פירות.

ארוחת ערב: סלט עם גזר, יוגורט דל שומן.

יום 2

ארוחת בוקר: סלט מלפפונים. הוסיפו יוגורט וערבבו.

ארוחת צהריים: הודו. מבושל עם שמן זית. מנת צד: פטריות, עגבניות ופלפל אדום. ערבבו את העגבניות עם יוגורט.

ארוחת ערב: הוסיפו יוגורט לפירות.


יום 3

ארוחת בוקר: ערבבו יחד גבינה, יוגורט, תפוח, קינמון וקצת מלח

ארוחת צהריים: פילה בקלה. מנת צד: סלט, יוגורט, מלפפון.

ארוחת ערב: פסטה (100 גרם), פלפל אדום קצוץ, ביצה קשה, ויוגורט.

שימו לב: אל תעשו את הדיאטה יותר מ 3 ימים, מכיוון שהגוף שלכם זקוק לויטמינים נוספים, מינרלים, וסיבים ממזון אחר גם כן. לאחר הדיאטה של 3 ימים, חזרו לתפריט מאוזן, ואחרי תקופה מסוימת, אתם יכולים לבצע את הדיאטה שוב.

השאר תגובה