אף אחד לא האמין שהאישה הזו בת 50, ואז היא חשפה את הסוד שהיא עושה בכל בוקר

אתן בטח יודעות מה זה בוטוקס – הזריקה שמיליוני אנשים משתמשים בה בכל העולם כדי להיראות צעירים יותר. אך בוטוקס לא מיועד לכל אחד, הוא לא זול, וישנן תופעות לוואי רבות שאף אחד לא רוצה לחוות.

השפעת הרעלן על החלשת השריר מביאה להפחתת או העלמת קמטים מסוימים לתקופה של כארבעה-חמישה חודשים. טוקסין הבוטולינום לא מתאים לטיפול בקמטים סטטיים, אשר לא מושפעים מתנועות שרירי הפנים, או לטיפול בקמטים עדינים שנובעים ממבנה העור. טוקסין הבוטולינום ניתן בהזרקות למספר מקומות בתוך השריר המכווץ (לטיפול בקמטים – לשרירי הבעה בשליש העליון של הפנים). הטיפול בקמטי הבעה בפנים הינו קוסמטי. (מתוך וויקיפדיה). אך חשוב שתדעו שניתן להכניע את הקמטים גם בעזרת טיפול טבעי פשוט.

 עשו את זה כל בוקר והורידו שנים רבות ממראה הפנים שלכן!

נשים משתמשות בבוטוקס בגלל ההשפעה המיידית שלו, אבל לא כולם מודעים לסיכונים. אנשים צריכים לקבל את העובדה שהזדקנות היא בלתי נמנעת, אבל בהחלט אפשר לעכב אותה עם כמה מרכיבים טבעיים. הם יכולים לספק תוצאות מיידיות, והם הרבה יותר זולים, בטוחים ואף יעילים מבוטוקס. בעזרת מסכות טבעיות כמו זו שאנו נציג בפניכם היום, העור שלכן ישאר לח וחזק, והקמטים יהפכו לנחת העבר. כך תכינו את המסכה:

מרכיבים

  • 1 כף עמילן תירס
  • 1 כף שמנת דלת שומן
    5 כפיות מיץ גזר
    100 מ"ל מים

הכנה

הוסיפו את העמילן למים וערבבו היטב, בשלו בסיר עד שנהיה סמיך. השאירו בצד לקירור, הוסיפו את השמנת ואת מיץ הגזר וערבבו שוב. נקו היטב את הפנים לפני שאתן מורחות את המסכה. השאירו אותה על הפנים במשך 30 דקות, ואז שטפו עם מים חמים. חזרו על הפעולה 3-5 פעמים בשבוע ואתם תהיו בהלם מהתוצאות. את המסכה ניתן להשאיר במקרר במשך מספר ימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *