אם תאכלו שתי בננות ביום למשך חודש, זה מה שיקרה לגוף שלכם

בננות הן נפלאות כשזה מגיע לבריאות ותזונה.

בננה היא אחד הפירות שמספקות גם אנרגיה וגם הרגשת שובע. יש להן ויטמינים, וחומרים מזינים, כל הסוכרים טבעיים וכמובן שהן עשירות בסיבים!

יש שיבה שבננה היא אחד הפירות המועדפים והאהובים בעולם, הרבה יותר מתפוחים ותפוזים. לא רק שקל לקלף ולאכול אותן, אלא אתם גם יודעים שאתם למעשה מקבלים סוג של מיני-ארוחה. משהו שיספק את הרעב וירומם את מצב הרוח שלכם.

כולם יודעים שתוך מספר ימים בננה צהובה תהפוך לחומה. כאשר האוכל נהיה חום המשמעות היא שצריך לזרוק אותו לפח, נכון? ובכן, מסתבר שבננה היא יוצאת דופן.

bnn

ככל שהבננה חומה יותר כך היא מכילה יותר TNF – גידול נקרוזה מקדם. זוהי תרכובת אשר נלחמת בסרטן שעוזרת להילחם בתאים לא תקינים בגוף. בעיקרון היא מסייעת בתקשורת בין תאי מערכת החיסון על ידי הדרכת התאים לאזורים המזוהמים או הדלקתיים בגוף. הם יכולים להפריע לתאים סרטניים ולמנוע מהם להתפשט לגרום למוות תאי או אפופטוזיס. ספירת תאי הדם הלבנים עולה כאשר נוגדי החמצון בבננה משפרים את המערכת החיסונית. אז כאשר אתם רואים בננה עם כתמים חומים, אל תחששו, מכיוון שהיא מכילה את כל היתרונות הבריאותיים שאתם צריכים.

הנה עוד תועלות בריאותיות של בננות:

1. צרבת – נוגד-חומצה טבעי, אכילת בננה אחת יכולה להקל על הצרבת.

2. לחץ דם – בננות מכילות מעט נתרן ומכילות הרבה אשלגן. זה הופך אותן למאכל שבריא מאוד ללב שיכול לסייע להוריד את לחץ הדם ובאותו הזמן נוקט אמצעי זהירות נגד התקפי לב או שבץ.

3. אנרגיה – אתם יכולים לקבל מנת אנרגיה מיידית מאכילת בננה, והיא יכולה להימשך כשעה או יותר, מה שהופך את הבננה למאכל נפלא לפני או תוך כדי אימון (זאת הסיבה ששחקני טניס אוכלים בננות במהלך משחקים). הם יכולים לשפר את הסיבולת, ומונעות התכווצויות שרירים.

4. אנמיה – בננה מספקת ברזל וזה יכול לעזור לאלו הסובלים מאנמיה. הברזל מעורר את כדוריות הדם האדומות כמו גם את ייצור ההמוגלובין וזה מחזק את אספקת הדם.

5. אולקוס – בדרך כלל אתם צריכים להגביל מאכלים מסוימים כשאתם סובלים מאולקוס. אך אתם יכולים להמשיך לאכול בננות מכיוון שהן רכות וחלקות, והטקסטורה שלהן יכולה לצפות את הקיבה, מגינה עליה מפני גירויים וחומצות.



6. דיכאון – הרמות הגבוהות של טריפטופן הן אידיאליות בטיפול נגד דיכאון. הן מומרות לסרוטונין, מה שגורם לכם להרגיש יותר רגועים ושמחים, כשמצב הרוח הכללי משתפר פלאים.

7. עצירות – מספר בננות יכולות 'לפתוח את הסתימה'. יש בבננות מספיק סיבים כדי לגרום לתנועת מעיים שוב, מה שגורם לגירוי טבעי והרגשת שחרור.

8. עצבים או PMS – יש לכם מצב רוח רע או שאתם לחוצים? תאכלו בננה. היא תעזור לווסת את רמת הסוכר בדם. הן עשירות בויטמין B וזה גורם להרגעת מערכת העצבים מה שמוביל להרגשה רגועה וטובה יותר.

9. הורדת חום גוף – יום חם בחוץ? נסו לאכול בננה כדי להתקרר. הן יכולות להוריד את טמפרטורת הגוף, וזה עובד מצוין גם כשיש לכם חום.

One thought on “אם תאכלו שתי בננות ביום למשך חודש, זה מה שיקרה לגוף שלכם”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *